990 ,- KR IGJEN TIL FRI FRAKT!

Fri frakt over 990kr
Rask og diskrèt levering
Betal med Klarna eller Vipps
Til kassen
Totalt: 0

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-
Fri frakt over 990kr | Diskrè levering | Betal med Klarna eller Vipps

Forsendelse og retur

1. PRISER OG BETALING

Alle prisene i nettbutikken er oppgitt i NOK.

Hos oss kan du betale både med Vipps og kort via Klarna Checkout. Raskt, trygt og enkelt.

 

2. FRAKT

Vi sender med Postnord. Priser: Home small 79,-. Collect 99,-. Home 149,-

Vi har fri frakt på ordrer over 990,-

De fleste ordrer er på vei til deg innen 1 virkedag fra bestilling.

Du har også mulighet for å velge en annen leveringsadresse enn din private adresse.

Sjekk alltid varene når du mottar dem. Dersom varene er skadet under transport skal dette meldes inn til utleveringstedet samme dag som varen mottas.

Dersom du ikke henter varene, nekter å motta dem, eller at pakken iikke kan leveres på grunn av feil adresse, feil/manglende merking av postkasse, vil varene bli returnert til oss. Vi forbeholder oss retten til å avkreve et gebyr på kr 500 inkl. mva. som blir trukket fra det innbetalte beløp. Eventuelt restbeløp vil bli kreditert til deg.

 

3. RETUR

Du har alltid 14 dager full returrett på uåpnede produkter når du handler hos oss. Det er lov å ombestemme seg.

Angrefristen løper fra den dagen du mottar varen.

Hvis du vil angre kjøpet ditt står du selv for fraktkostnaden. Fyll ut vedlagte angrerettskjema og send pakken til:

FM Logistikk
Sandbrekkevegen 4
5231 PARADIS
E-post: kundeservice@feelme.no


4. REKLAMASJON

Er varene dine ødelagte? Vær vennlig å ta et bilde og send oss en mail, så hjelper vi deg.

Dette betyr at du enten kan få varen reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjon.

Det skal reklameres innen rimelig tid etter at du har oppdaget mangelen ved varen.

Vi refunderer rimelige fraktomkostninger som du måtte ha i forbindelse med returneringen av varen, når reklamasjonen er berettiget.

Når du ønsker å reklamere på et produkt, kontakt oss alltid på mail før du sender varen.

Dersom det gjelder transportskade gjelder fristen i punkt 2. Skaden skal meldes inn samme dag som varene mottas.

 

5. KUNDESERVICE

Feelme AS

Postadresse:
Sandbrekkevegen 4
5231 PARADIS

Mail: kundeservice@feelme.no
Tlf: 92272186